Tuhnuti instalace RH7.1CZ

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Pátek Květen 25 08:00:38 CEST 2001

> jsem zvolil
> ktere jsem je
>
> To vypada, ze mate HW problemy (napr. se prehriva procesor, protoze je
> spatne chlazeny nebo pretaktovany nebo jsou treba vadne
> pameti). Muzete
> mit take problemy s CD mechanikou (resp. CD).

Tak to tezko... Ten pocitac jel nejdrive pod WNTServer pak
pod W2K AServer celkove asi 3 roky naprosto bez nejakych zadrhelu...
Zadne padani atp... Navic neni pretaktovany, je nastaveny stejne
jako byl pro W2K...
Pameti jsou Kingmaxy PC100...

> To se da  zkontrolovat i z  prostredi Windows, navod je v souboru
> md5sum.txt, ktery je v koreni CD. Program md5sum.exe pro Windows
> je treba na ftp.linux.cz u ISO obrazu.

No tak to totalne vyhorelo, na prvnim CD asi 590 souboru z 666 ( :o)
to je hezke cislo) bylo failed. Isos byly stazeny z mandrake.redbox.cz
(jsem v praci na Contactelu, takze to jelo celkem svizne), vypalene
dvakrat a ani jedna kopie nefunguje. Zkouseno asi na trech strojich
z obou kopii, vzdycky to zamrzne...

Zkusim to jeste stahnout z ftp.linux.cz a uvidim...
BTW Da se to iso nejak namontovat do W2K, abych videl obsah a mohl
to pomoci toho md5sum otestovat?

Diky.

S pozdravem

Richard Bukovansky