ssh klient

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Květen 25 00:34:41 CEST 2001

chaloupka na atlas.cz wrote:
 : Diky, zkusim, jen co budu doma u linuxu...

 : predtava je takova, ze budu mit 2 okna jako u mc, v jednom lokal, ve druhem vzdaleny server (jaku : Diky Chaloupka

 :> poradite mi, prosim, nejakeho souboroveho managera, ktery podporuje
 :> ssh? Moje predstava je neco jako midnight commander ... Je neco
 :> takoveho?

co takto program.... mc?

cd /#sh:nejaky.vzdialeny.pocitac

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |