ako skompresovat 2mb/s ?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Květen 25 09:14:57 CEST 2001

> Je treba jen "tun" modul. Pokud neni primo v jadre (v 2.2.16 nebyl), je
> mozno jej kompilovat samostatne (i kdyz mi to dalo trochu zabrat, nebot
> vyzadoval cast konfigurace jadra, ktere jsem ovsem mel ciste z RPMka ;).

Toto ma zaujima. Ja som upgradoval z 2.2.12 na 2.2.17-i686 (kvoli
sendmailu 8.11.x). Kedze to chcelo po mne aj zdrojaky tak som chel  nahrat
kernel-2.2.17.src.rpm, ale zahlasilo mi to ze to nevie spravit lebo
asi rpm je <= 30. Asi to chcelo novsie rpm. Podarilo sa mi vsak zohnat
kernel-source-2.2.17.i386.rpm. Ked som vsak pustil configure, tak pre
zmenu nahlasil ze nebol konfigurovany kernel, alebo nieco take. Kde by som
teda nasiel nejaky novy 2.2 kernel spolu so source, aby som nemusle nic
kompilovat ?

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2