ako skompresovat 2mb/s ?

Pátek Květen 25 11:58:49 CEST 2001

On Fri, 25 May 2001, Jan Satko wrote:

> Toto ma zaujima. Ja som upgradoval z 2.2.12 na 2.2.17-i686 (kvoli
> sendmailu 8.11.x). Kedze to chcelo po mne aj zdrojaky tak som chel
> nahrat kernel-2.2.17.src.rpm, ale zahlasilo mi to ze to nevie spravit
> lebo asi rpm je <= 30. Asi to chcelo novsie rpm. Podarilo sa mi vsak
> zohnat kernel-source-2.2.17.i386.rpm. Ked som vsak pustil configure,
> tak pre zmenu nahlasil ze nebol konfigurovany kernel, alebo nieco
> take. Kde by som teda nasiel nejaky novy 2.2 kernel spolu so source,
> aby som nemusle nic kompilovat ?

Pripadam si tady uz vazne jak v materske skolce. Postup kompilace
vlastniho jadra jsem zde za posledni 3 dny uvedl asi 3x. Postup je take na
http://www.linux.cz/redhat-cz/#FAQ.

Take byste mel prejit na 2.2.19, protoze ve starsich je chyba v ptrace a
je na to exploit (rootem za 3 vteriny vcetne kompilace).

Jadro je predem pripravene v updatech od RH, napriklad:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/7.0/en/os/i386/

Je tam i balicek kernel-source, ktery muzete jednoduse pouzit pro vlastni
upravy podle navodu zmineneho vyse (nebo v archivu konference za posledni
3 dny).

--
                        Milan Kerslager