Tuhnuti instalace RH7.1CZ

Pátek Květen 25 09:17:42 CEST 2001

On Fri, 25 May 2001 Bukovansky na atcomp.cz wrote:

> No jo, jenze jak to ISO dostanu do Windows jako normalni CD?
> Existuje neco na to?

Ano existuje, ale ja to nemam. Nicmene mel jsem na mysli, abyste
zkontroloval CELY ISO image (na ftp.linux.cz jsou u obrazu i jejich
md5sumy) jako soubor.

> Vypalovacka moc divna nebude, palim na ni dnes a denne a jede vse
> naprosto bez problemu... Navic je to 4x, takze vsechny dnesni media
> jedou bez problemu...

To bych se neodvazoval tvrdit. Existuji i vadna media, dokonce jsem musel
jednou vratit celou bednu (100 ks).

> Jenze to nezatuhlo ani jednou z duvodu HW!!! A navic na tom stale jelo
> SETI na home, takze vytizene to bylo dost... Navic tam jelo IISko, MS SQL
> 7, VIntra apod.

SETI vyuziva jen nektere casti systemu (rekl bych, ze cela smycka kodu se
vejde do cache procesoru). IIS masinu moc nezatizi (pri extremni zatezi to
samo pada na drzku, i kdyz je HW v poradku), to byste musel delat Web pro
nejaky extremni server v cechach (s takovou zatezi snad ani zadny
neexistuje, tedy pokud na tom nekdo nechrousta ASP, ale to je jiny
problem). Myslim, ze ani ten SQL server nic moc (bootleneck je u nej
jednoznacne disk, a tim padem zatez zase nic moc).

Takze ta vase masina se nejvic casu flakala :)

Vypada to na to, ze jste si vypalil uz vadny ISO obraz.

--
                        Milan Kerslager