Mirne offtopic: Mount ISO ve w32 Bylo: Re: Tuhnuti instalace RH7.1CZ

Honza 'Prase' Sindelar sindelaj na merkur.vscht.cz
Pátek Květen 25 09:34:14 CEST 2001

On Fri, May 25, 2001 at 09:03:56AM +0200, Bukovansky na atcomp.cz wrote:
> [...]
Resenim puvodniho problemu je provest md5sum toho obrazu.
To jest toho soudoru s priponou ISO. U verze pro w32 programu
md5sum jsem narazil pouze na jediny problem: pri pouziti
md5sum -c md5sum (u obrazu RedHat7.1cz) mi to vzdy hlasilo
failed, prestoze md5sum *.iso dalo stejne sumy, jake jsou v
souboru md5sum a vypalena cd jsou v poradku.

> No jo, jenze jak to ISO dostanu do Windows jako normalni CD?
> Existuje neco na to?
Moznosti, jak primountovat iso image do w32 je vice.
Soucasti WinOnCD (tusim od verze 3.7) je CD-ROM emulator.
(http://www.roxio.com)
dale Virtual CD fy. Microtest
(http://www.virtualcd-online.com/)
a nejspis i dalsi...
Dale je mozne ten obraz "rozbalit" napr. programem
Winimage (http://www.winimage.com/) nebo programem
isobuster (http://users.pandora.be/smart.projects/start2.htm)

Vse zde uvedene s vyjimkou isobuster-u neni (bohuzel) free.
Jan Sindelar
--
Future is full of pain.
Welcome, mortal, in the future.