Tuhnuti instalace RH7.1CZ

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Pátek Květen 25 10:11:54 CEST 2001

> Ano existuje, ale ja to nemam. Nicmene mel jsem na mysli, abyste
> zkontroloval CELY ISO image (na ftp.linux.cz jsou u obrazu i jejich
> md5sumy) jako soubor.

Jo tak... No, tak to si budu muset pockat, protoze se mi to taha znovu...
Ale provedu...

> SETI vyuziva jen nektere casti systemu (rekl bych, ze cela
> smycka kodu se
> vejde do cache procesoru).

No, prave ze to PII ma 512kB cache, takze se to tam vlezlo cele
(i s daty, vypocet ma asi 100 kB, data 350kB), a svistelo to
jako drak (teda relativne k freqenci...)

> IIS masinu moc nezatizi (pri extremni zatezi to
> samo pada na drzku, i kdyz je HW v poradku), to byste musel
> delat Web pro
> nejaky extremni server v cechach (s takovou zatezi snad ani zadny
> neexistuje, tedy pokud na tom nekdo nechrousta ASP, ale to je jiny
> problem).

No to je prave duvod, proc jsem tam mel IISko... Programuji ASPecka...
(BTW Clovek je musi umet napsat, aby to bylo rychle a bezproblemove...,
tedy hlavne nepouzivat opsane scripty z nejakych knizek o programovani
ASPecek, tam jsou nejvetsi bludy...)

Testy na IISko jsem provadel na sve aplikaci 14 dni v kuse, kdy
to jelo na 100 procent, ono tisic klientu najednou je 1000 klientu
(predpokladana maximalni zatez), ale jelo to naprosto v pohode...

> Myslim, ze ani ten SQL server nic moc (bootleneck je u nej
> jednoznacne disk, a tim padem zatez zase nic moc).

No databaze byla nahrana do pameti z duvodu rychlosti vyrizovani
pozadavku pro IISko...

> Takze ta vase masina se nejvic casu flakala :)

Viz vyse...
Vazne prosim, verte mi, ze je to velmi stabilni masina...

> Vypada to na to, ze jste si vypalil uz vadny ISO obraz.
Uz je taham znova...

S pozdravem

Richard Bukovansky