Preklad jadra

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Pátek Květen 25 10:15:23 CEST 2001

> Teda panove, ted jsem to prave zkusil (RH 7.1):
>
> rpm -Uvh kernel-source-2.4.2-2.i386.rpm
> cd /usr/src/linux-2.4
> make mrproper          # zdrojaky obsahuji neco smeti navic, aby
>                        # se daly rovnou pouzivat pro preklad jinych
>                        # programu (tj. jsou tam .depend jako byste
>                        # dali make oldconfig dep)
> cp configs/kernel-2.4.2-i686.config .config
> make oldconfig
> make dep clean bzImage
> make modules
> make modules_install
>
> ...a vse bez problemu proslo...

No, uz asi vim, proc mi  to nejde prelozit... Linus pise v Readme, ze se ma
pouzit
gcc verze 2.91.xx a ja tam ma 2.96.xx... (ktere mohou zpusobovat problemy)
Sakra... Jak to spravit? Da se nekde stahnout, pripadne nejak jinak?

Diky.

S pozdravem "kameny prosim hazejte do /dev/null"

Richard Bukovansky