Preklad jadra

Pátek Květen 25 11:52:14 CEST 2001

On Fri, 25 May 2001 Bukovansky na atcomp.cz wrote:

> No, uz asi vim, proc mi to nejde prelozit... Linus pise v Readme, ze
> se ma pouzit gcc verze 2.91.xx a ja tam ma 2.96.xx... (ktere mohou
> zpusobovat problemy) Sakra... Jak to spravit? Da se nekde stahnout,
> pripadne nejak jinak?

Jadro 2.4.x LZE kompilovat kompilatorem gcc 2.96, ktery je dodavan v RH.
Cela distribuce je kompilovana timto kompilatorem vcetne jadra (plati pro
7.1, v 7.0 bylo jadro 2.2.x prekladano pomoci kgcc).

Opet *znovu* opakuji, ze jadro lze v RH prelozit tak, jak je vystavovano
na ftp://ftp.kernel.org nebo tak jak je pripraveno v RPM balicku
kernel-source.

Pokud Vam to nejde, je chyba u Vas a neco asi delate blbe. V tom pripade
nerozhoduje, co si stahnete nebo pouzijete, proste *musite* pouzit spravny
postup a (svoji) chybu v postupu prekladu jadra odstranit.

Co se tyka doporuceni Linuse - on nedavno velmi nevhodne vystoupil proti
kompilatoru gcc 2.96, coz nasledne vzal zpet. Nicmene nepredpokladam, ze