Preklad jadra

Pátek Květen 25 23:16:12 CEST 2001

On Fri, 25 May 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> A to je prave to, co neni pravda, timto postupem totiz nezkompilujete
> (pokud nedate pred make clean, explicitne make mrproper) VUBEC zadny
> modul - bzImage ano! A spalilo se na tom vice lidi (namatkou Ota Buchta

make clean nelikviduje .depend soubory, mozna zustane i neco jineho
(dava se vzdy poradi dep, clean - takze clean skutecne nemuze udelat
skutecny "poradek").

> vygenerovat pouze vystup preprocesoru a zase naprosto korektni definice,
> takze jsem pojal podezreni ze je chyba jinde, bohuzel ze bude ve 'smeti'
> od Red Hatu jsem veru netusil...

"smeti" tam je proto, ze driv se tam davalo jen tusim version.h (nutny pro
nektere kompilace normalnich programu) a pak zase nadavali lidi ze RH ma
zase neco extra, protoze kdyz je tam tenhle soubor, melo by tam podle
standardniho postupu byt i tuna dalsich (aby to bylo presne podle
zvyklosti s tarbally). Takze je to takhle...

> [...]
> 		cd /usr/src/linux
> 		make mrproper
>    You should now have the sources correctly installed.
>
> O tom, ze se to musi davat explicitne po nainstalovani jadra, kdyz vim,
> ze adresar jsem vytvoril ja, zadne smeti tam neni (ano, uz vim, ze Red
> Hat do kernel-source od verze 2.4.2-2 pridava smeti, ktere je treba
> odstranit, drive to nedelal), neni nikde ani slovo a ani u Red Hatu, to
> ze Red Hat zna tajny a nedokumentovany zpusob, jak moduly korektne
> kompilovat je sice hezke (a pozdeji nam ho Milan popsal), ale v

Ne, staci cist co pise Linus a skutecne nespolehat na dobre postaveni
hvezd a poctive davat vzdy make mrproper.

--
                        Milan Kerslager