ako skompresovat 2mb/s ?

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Květen 25 11:59:51 CEST 2001

Jak jsem zmiňoval, měl jsem s ním problémy a právě také kvůli tomu, že
chtěl konfiguraci z jádra. Bohužel jsem to řešil ve spěchu, takže jsem
místo řešení "systémového" volil "brutální" == spustil jsem kompilaci
jádra a po nějaké době jsem ji stopnul. (Já říkal, že to bylo brutální :)

Od té doby mám RPM balíček pro jádro 2.2.16-3...

Co všechno z konfigurace jádra chce jsem bohužel nezjišťoval - jen si
pamatuji, že s ".config" si nevystačil.

Slávek.