ako skompresovat 2mb/s ?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Květen 25 14:16:20 CEST 2001

> Pripadam si tady uz vazne jak v materske skolce. Postup kompilace
> vlastniho jadra jsem zde za posledni 3 dny uvedl asi 3x. Postup je take na
> http://www.linux.cz/redhat-cz/#FAQ.

Prosim vas. Jadro som si uz kompiloval neviem kolko krat, ale nechcem ho
kompilovat, pretoze mi to bezi na velmi dolezitom serveri. A co bezi od
toho ruky prec :-) Resp. seknem sa niekde pri kompilacii(nieco zabudnem) a
stroj mi nenabehne a zase tahat povodne jadro a tak. Dakujem.

> Take byste mel prejit na 2.2.19, protoze ve starsich je chyba v ptrace a
> je na to exploit (rootem za 3 vteriny vcetne kompilace).

No kompilacia je zakazana, ale preda vdaka za radu.

> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/7.0/en/os/i386/

No ja to potrebujem pre rh6.1(updatovat nemienim :-)).
Idem teda pozriet, ci sa tam nieco take nepovaluje.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2