Nasobeni na prikazovem radku

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Květen 25 17:42:04 CEST 2001

On 25/05/2001, Cejka Rudolf wrote:

> # TEST=`expr 2 \* 3` ; echo $TEST
>
> Pokud tam maji chybu, radsi je prosim upozornete, at clanek opravi
> nebo stahnou.

Myslim, ze na Root.cz se nikdy neobjevil takovyto konkretni priklad na
nasobeni pomoci expr - pouze jednou nebo dvakrat zminka, jej lze pouzit
pro aritmeticke operace a ze umi standardni operandy (+, -, /, *).
Nicmene pokud tam nekde je a obsahuje chybu, klidne mi napiste, kde
presne se to nachazi a ja to opravim.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka