debian a chyba v php3?

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Pátek Květen 25 23:21:31 CEST 2001

php mi ve woody nekorektně provádí `ereg_replace' (v potato se chová
správně). Příklad: mějme index.php s následujícím obsahem:

--snip

<?
	$plan='plan 9 - the way of the future';
	$plan=ereg_replace("p", 'P', $plan);
	echo $plan;
?>

--snip

Tento index.php by měl vypsat:

Plan 9 - the way of the future

Co ale vypíše ve skutečnosti je na http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/tmp/
Navíc při reloadu se občas vypíše něco jiného. Chová se to značně
nedeterministicky. Mám nainstalováno php3 verze 3.0.18-13. Zkoušel jsem si
stáhnout source (dsc, tar.gz, diff.gz) a v diffu jsem změnil parametr
--with-system-regex na --without-system-regex, ale nedočkal jsem se žádné
změny (to jsem ale, tuším, zkoušel s verzí 3.0.18-12). Ví někdo, co s tím
nebo je to bug?

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I am the chosen. Why?"       -- Black Sabbath
* Petice za otevřené elektronické formáty a programy                     *
*                                            http://www.linux.cz/petice/ *