Notebook - spojeni pres LPT

Jan Houstek Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Sobota Květen 26 00:32:52 CEST 2001

Mam doma pocitac s linuxem. Dostal se mi do rukou notebook, na ktery bych
take rad nainstaloval linux. Nemam ale zadna CD a notebook nepripojim k
siti. Myslel jsem, ze by to nejak slo pres paralelni port. Mam 2 dotazy:

1) lze (jak?) prenaset soubory pres lpt port mezi 2 pocitaci s linuxem?

2) nemate napad, jak nainstalovat alespon nejzakladnejsi system na
notebook, pokud instalacky jsou na pocitaci, ktery s notebookem lze
propojit jen pres paralelni port? (kdyz to nepujde, pomuzou diskety :-( )

diky za nasmerovani

-- Honza Houstek