Notebook - spojeni pres LPT

Sobota Květen 26 09:04:16 CEST 2001

http://www.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/HOWTO/HOWTO/PLIP-Install-HOWTO

> 1) lze (jak?) prenaset soubory pres lpt port mezi 2 pocitaci s linuxem?
>
> 2) nemate napad, jak nainstalovat alespon nejzakladnejsi system na
> notebook, pokud instalacky jsou na pocitaci, ktery s notebookem lze
> propojit jen pres paralelni port? (kdyz to nepujde, pomuzou diskety :-( )

Myslim, ze starsi distribuce PLIP urcite podporovaly. Musite si vybrat
distribuci, ktera bude pri instalaci nenarocna.

Druhou moznosti je pujcit si redukci z maleho IDE na normalni a
nainstalovat si ten Linux na jinem pocitaci.

Pokud ma notebook 8 nebo dokoce jen 4MB, zapomente na posledni vykriky SW
(Glibc atd.) a nainstalujte si nejaky libc5 like system (tj. Red Hat 4.2 a
nebo jine systemy ze stejne doby, tusim ze treba Slackware 3.x).

--
                        Milan Kerslager