Text instalace Redhatu na monochromatickem monitoru

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Květen 26 10:23:28 CEST 2001

On Sat, 26 May 2001, Zdeněk Mazanec wrote:

> Ops, on monitor hlasi graficke karte jestli je barevny nebo ne?
> Koukam, ze moje znalosti hw jsou znacne zastarale :-(((
> Vzdycky jsem si myslel, ze lepsi (15+ digitalni barevne, proste nove)
> monitory umi graficke karte nahlasit svoji radkovaci rychlost a
> podobne _frekvencni_ vlastnosti, ale barevnost/monochromaticnost
> ne... navic se to podle mych informaci tyka pouze noveho hw, kde neni
> problem s barevnosti. Pochybuju, ze podobnou schopnost maji
> 14monoVGA, ktere ma pravdepodobne puvodni autor na mysli.

Kupodivu maji. Barevne monitory totiz maji v konektoru propojku, ktere
spojuje dva piny, ktere se u monochrmatickych nepouzivaly.

Pravda je, ze vyrobci dnesnich grafickych karet uz tu popojku vubec
nevyhodnocuji a suverene hlasi, ze monitor je barevny. Cim drazsi karta
tim casteji tato zavada.

Narazil jsem na to take. Tezko muzete dat do serveru ISA videokartu, pac
to degraduje rychlost cele masiny a AGP karty zase necekaji mono monitor.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.