IrDA na desce

jm mlisty na atlas.cz
Neděle Květen 27 01:55:11 CEST 2001

Ahoj

jak je to s podporou IrDA portu na desce v Linuxu?  Mám desku K7T Pro
(MS-6330) a koupil jsem si infra port který se připojuje na desku.  Jde o
nějaký noname produkt (zelená krabička s nápisem Matrix, made in China).
Nedaří se mi to zprovoznit ani ve Windows.

V BIOSu nastavím UART 2 Mode na HPSIR (při nastavení druhé z možností
ASKIR pak ani Windows 98 nedetekují žádný infra port), IR Fuction Duplex -
zkoušel jsem jak half tak full a "TX, RX invering enable" jsem nastavil na
no/no jak se píše na přiloženém letáku.

Jediné zařízení se kterým jsem se mohl pokoušet o navázání komunikace
je můj telefon Siemens S35i.  OS je Redhat 7.1 eng.

Četl jsem si v Linux Infrared HOWTO, ale moc jsem tomu neporozuměl:
nevím jak bych mohl chápat pojmy jako FIR driver/FIR chipset používané
hned v kapitole Getting started bez předchozího vysvětlení.  IrDA utils
balík jsem v systému měl, proto jsem jej nekompiloval a stejně tak jsem se
nepokoušel rekompilovat jádro protože se zdá, že moduly mám.  Pochopil
jsem správně, že téměř každý IrDA port, který se má připojit na sériový
port (tj. serial dongle zařízení) potřebuje ovladač a stejně tak ty, které
se připojují na desku nebo USB?  Zkoušel jsem nahrávat do paměti některé z
modulů, ale nevím jaké parametry bych jim měl předat...  V
/proc/net/irda/discovery se samozřejmě nic neobjeví.

Poradí někdo jak s tímhle dál nebo nebo kde najít podrobnější a čerstvější
informace než v Linux Infrared HOWTO?  Pokud ovšem lze vůbec tu zelenou
věc za kterou jsem dal devět stovek k něčemu rozumnému použít...

Díky za případnou odpověd

jakub

--
-jm-