[motl na physics.rutgers.edu: Petice sekty pro nasilne sireni Linuxu aneb politika na UK nepatri]

Jindra Vavruska ok1fou na volny.cz
Neděle Květen 27 04:23:18 CEST 2001

Dne Pá, 25 kvě 2001 jste napsal(a):

> telefonni linku Microsoftu/BSA. Tam volaji jen zacatecnici, a ti maji
> stejne Windows, protoze zacatecnik nemuze Linux ovladnout.

... coz je blbost, protoze moje mama to zvladla (56 let) a od te doby mam pokoj.
Predtim furt telefonovala, ze ji to nebo ono nejde nebo si s tim nevi rady. Windows
bych ji byval stejne musel instalovat ja, stejne jako Linux, ale rozdil je, ze
ted uz nemusim resit skoro zadne problemy. Maximalne jeden mail za mesic :)

Co se tyce puvodniho tematu zpravy, doufam, ze se tato konference vyhne politickym
tematum jakehokoliv druhu.

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

use perl ;