instalace programu

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Květen 27 09:38:01 CEST 2001

On Sat, 26 May 2001 20:22:35 +0000 (UTC), Petra Volna wrote:

: tak to opravdu, ale opravdu potesi :-((
: nechci toho moc, vim ze to zabere hodne casu, ale ja ho nechci zbytecne
: utracet cestou pokus/omyl....

Pokial sa v okoli nenajde niekto, kto ma cas a ochotu poskytnut
nejaky rychlokurz (s cim by mohla mat zena menej problemov :-)),
da sa este uvazovat nad komercnym kurzom.

Tieto veci nie su lacne, ale pokial chcem s niecim zacat a neviem
o tom viac-menej nic, povedie dobre spraveny kurz k cielu
najefektivnejsie. A je jedno, ci ide o zaklady prace v Liunuxe
alebo o nejaku vysoko specializovanu programovaciu technologiu.

Konferencia a do znacnej miery aj dostupna literatura o Linuxe
su vynikajuce na rychle odpovede na konkretne otazky, ale pre
rychle zvladnutie vseobecnejsich principov je dobry lektor
stale to najlepsie, co ludstvo doteraz vymyslelo :-)

Zdravi
--
                                           Stano