instalace programu

Petra Volna petra.volna na post.cz
Sobota Květen 26 22:23:25 CEST 2001

On Saturday 26 May 2001 11:57, you wrote:

| Protože máme více X prostředí (v tomto případě bohužel, jindy naštěstí)
| -- jeden program je postaven pro jedno prostředí a neví nic o menu toho
| druhého (typicky GNOME/KDE; není ale Opera pro KDE? To by to sakra měla
| umět?).

Predtim mi to vice-mene fungovalo, ale ted ani nahodou. takze predpokladam,
ze by nekde melo byt neco spatne. ale co? kde?

| Asi bych pro úplného začátečníka doporučoval nějakou O'Reilly úvodní
| knihu -- jsou sice drahé, ale výtečné. Bohužel některé věci se ani v
| nich pořádně nedozví (pokud si nekoupí specializovanou -- jak rozchodit
| Sendmail/Postfix na dial-up s PPP bez bindu).

kde jsou nejak dobre online zdroje? nepotrebuji hned specializovane ;-)

| Bohužel, moje odpověď je, že asi ještě nejsme ve stadiu, kdy to bez
| hledání nejde. Možná jsem nějakou knihu přehlédl, ale moc toho nebude.

to stale neni nic trochu vic systematicke a alespon trochu dobre udelane?

| rpm -qia | less

Co to je? (a kde?)

| Bohužel.

tak to opravdu, ale opravdu potesi :-((
nechci toho moc, vim ze to zabere hodne casu, ale ja ho nechci zbytecne
utracet cestou pokus/omyl....

Petra