Jaký zvuk do Linuxu?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Neděle Květen 27 16:17:57 CEST 2001

>   ALSA         -složité "oživení" zvukovky (CMI), nutno udávat vždy
>                 zařízení mixéru, jinak nefunguje
  Nevim jak moc slozite, me ALSA fungovala na prvni pokus. Mas spravne
vytvorena vsechna zarizeni, symlinky... ? Natahuji se ti vsechny moduly?
Mas kompletni aliasy v /etc/modules.conf? Rucne to nezavadej, vzdy by se
nasel modul na ktery jsi zapomel

>                -mpg123 (make linux-alsa) nejde zkompilovat,
  Proc? Na cem zkoncis? Priznavam, ze jsem v nem delal nektere upravy kvuli
3Dnow, ale prelozit po nich sel. Treba si s tim vyhrat. Popis tedy proc ti
nejde prelozit, popr. chybove hlasky.

>                -nefunguje OSS emulace (asi kvůli nutnosti
>                 explicitního zadávání čísla mixeru)
  To neni pravda. Tento problem tedy patrne souvisi s problemem cislo 1, tedy
ze ALSu nemas poradne rozchozenou.

S pozdravem
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''