Jaký zvuk do Linuxu?

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Květen 28 22:38:48 CEST 2001

David Jez <dave.jez na seznam.cz> wrote:

>   Proc? Na cem zkoncis? Priznavam, ze jsem v nem delal nektere upravy kvuli
> 3Dnow, ale prelozit po nich sel. Treba si s tim vyhrat. Popis tedy proc ti
> nejde prelozit, popr. chybove hlasky.

mpg123 imo podporuje jenom starsi verze alsalib. S verzi 0.5.1 jsem to taky
neprelozil. Sveho casu jsem mpg123 sice kvuli tomu predelaval, ale nedotahl
jsem to do konce. Koneckoncu pres oss emulaci jede mpg123 v pohode.

--
Jindrich Makovicka