zvukovka FM 801 (ALSA)

Jan Povolny povolnyj na quick.cz
Neděle Květen 27 16:57:43 CEST 2001

Dobry den,

jednoduchy dotaz. Mam zvukovou kartu s cipem FM 801 (SF 256 PCP), zjistil
jsem ,ze je hotova podpora v ALSA, stahl jsem si alsa-utils, alsa-driver a
alsa-lib. V navodu ovsem popisuji pouze instalaci (a kompilaci) pro jadra
2.0.x a 2.2.x. Chtel bych to rozchodit na RH 7.1 na jadre 2.4.x, ovsem pri
kompilaci balicku alsa-driver skoncim na chybach v hlavickovych souborech
kernelu.

Ted nemam k dispozici vypis chyby, chtel bych se jen zeptat, jestli ma nekdo
tuto zvukovou kartu v Linuxu funkcni a jak ji ma funkcni (rozsah
podporovanych funkci). Jestli ma cenu se s tim vubec parat.

--
S pozdravem
Jan Povolny