zvukovka FM 801 (ALSA)

Pondělí Květen 28 03:04:56 CEST 2001

Dňa 27. máj 2001 o 16:57, Jan Povolny napísal(a):

> Ted nemam k dispozici vypis chyby, chtel bych se jen zeptat, jestli ma nekdo

urcite by sa zisiel, aby sa dalo vydedukovat v com je problem..

> tuto zvukovou kartu v Linuxu funkcni a jak ji ma funkcni (rozsah
> podporovanych funkci). Jestli ma cenu se s tim vubec parat.

prevadzkoval som ju pod 2.2.x jadrami, a rovnako uspesne aj pod 2.4.x.
problem je akurat s nepodporovanim zadnych kanalov, ale je to vraj len
drobna chybka a ma byt odstranena..
rozne efekty (hall, live a spol.) podporovane nie su (neviem ze by
boli).
inak funguje super...

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk