A jedna otresna zkusenost na konec

Petr Kubicek kubicek na aspi.cz
Pondělí Květen 28 10:55:53 CEST 2001

On Mon, May 28, 2001 at 08:27:01AM +0200, Marek Blasko wrote:
> co sa tika toho biosu uz som par dosiek opravoval ;) vecsina slusnich
> biosou (ami, award) maju takzvani rescue bios je to taky mikro bios
> ktori pozna len isu, flopac a klavesnicu. dost nato abiste mohli nahrat
> novy bios (to ma award) ami ma nieco este jednoduchsie po zapnuti siahne
> na disketu a do eeprom napali obsah suboru ami.boot alebo tak nejak.
>
> vyskusane asi na 4 roznych biosoch.

Pro dobrodruhy je tu jeste jedna vyzkousena moznost. Pac flashovejch
pameti zas neni az tak moc a hlavne je slusnej palici program podporuje.
Staci nabootovat masinu se spravnym BIOSem,  potom mu vymenit svabika
za ten co chceme prepalit novym a spravnym BIOSem. Jako palici program
doporucuji "uniflash". Vyzkouseno mezi jinejma deskama i pametma.
Nevim jak je bios pro HP dostupny, ale to je snad zakladni servis, ktery maji.
Rozhodne bych to zkusil, nez bych koupil novou desku. Pokud jsem neco
moc zjednodusil, at me opravi nejaky zkuseny hardwarar.

Hodne stesti,

Petr Kubicek