A jedna otresna zkusenost na konec

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Květen 28 11:50:37 CEST 2001

> Pro dobrodruhy je tu jeste jedna vyzkousena moznost. Pac flashovejch
> pameti zas neni az tak moc a hlavne je slusnej palici program podporuje.
> Staci nabootovat masinu se spravnym BIOSem,  potom mu vymenit svabika
> za ten co chceme prepalit novym a spravnym BIOSem. Jako palici program
> doporucuji "uniflash". Vyzkouseno mezi jinejma deskama i pametma.
> Nevim jak je bios pro HP dostupny, ale to je snad zakladni servis, ktery
> maji. Rozhodne bych to zkusil, nez bych koupil novou desku. Pokud jsem
> neco moc zjednodusil, at me opravi nejaky zkuseny hardwarar.

no staci splatit aj epromku rovnakeho tipu a dat si ju napalit ako
reaervu ;) inak taky preprom 02 (programator) vie napalit aj flash romky
;) a je to 5 minutova operacia.

inak sialenci este robia to ze vezmu funkcnu dosku toho isteho tipu
(nieje podmienkou staci z tym istim flash chipom v biose zi zapnu shadow
a pred prepalovanim svaby vymenia ;)

toto som neskusal ale od niekoho som otom pocul toto je aj namna moc.

--
Boh nechce aby sme sa k nemu modlili!
Chce aby sa zanas nemusel hambit.