MouseWheel v X

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Květen 28 11:03:09 CEST 2001

Dobry den,

On Fri, May 25, 2001 at 10:00:42PM +0200, Pavel Rauš wrote:

> Kdyz sem to instaloval, tak stacilo tomu rict, ze mam M$ IntelliKrysu PS/2 a
> jelo to krasne. Presnej navod je na
> http://hardware.penguin.cz/hwzaznam.php3?druh=418

Omlouvam se, mozna, ze jsem se do debaty mel pustit drive, ale me
to takhle nefunguje (nebo nemam ty spravny aplikace?, zkousim to
pod Netscapem)...

Jak to mam udelany:
gpm s timto konfiguracnim souborem:

--- start of gpm.conf
#  /etc/gpm.conf - configuration file for gpm(1)
device=/dev/psaux
responsiveness=
repeat_type=ms3
type=imps2
append=""
--- end of gpm.conf

Rad bych v X-kach vyuzil opakovaci interface, proto mam v
XF86Config-4 tuto sekci:

--- Part of XF86Config-4
Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Mouse"
        Driver          "mouse"
        Option          "CorePointer"
        Option          "Device" "/dev/gpmdata"
        Option		"Protocol" "IntelliMouse"
	Option		"ZAxisMapping" "4 5"
        Option		"Buttons" "5"
EndSection
--- End of part of XF86Config-4

Pro doplneni: Pouzivam WindowMaker, X4.0.3, Debian woody...

Mam neco spatne, nebo je to tema aplikacema?

>                                         Pavel Rauš

Zdravi
Honza Marek
--