MouseWheel v X

Pondělí Květen 28 11:43:20 CEST 2001

On Mon, May 28, 2001 at 11:03:09AM +0200, Jan Marek wrote:
> Dobry den,

<snip>

> [...]
> XF86Config-4 tuto sekci:
>
> --- Part of XF86Config-4
> Section "InputDevice"
>         Identifier      "Generic Mouse"
>         Driver          "mouse"
>         Option          "CorePointer"
>         Option          "Device" "/dev/gpmdata"
>         Option		"Protocol" "IntelliMouse"
> 	Option		"ZAxisMapping" "4 5"
>         Option		"Buttons" "5"
> EndSection
> --- End of part of XF86Config-4
>
> Pro doplneni: Pouzivam WindowMaker, X4.0.3, Debian woody...
>
> Mam neco spatne, nebo je to tema aplikacema?

Nie som si isty (uz som Netscape nemal velmi davno pusteny), ale verzie
4.x tusim nepodporovali koliecko na mysi. Bol k tomu potrebny aj
program imwheel. Sestka uz koliecko urcite podporuje (pouzivam Mozillu).

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...