profile

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pondělí Květen 28 11:22:23 CEST 2001

Zdravim,
mam problemek, potrebuju, aby se mi pri nalogovani (pres ssh) na server
pustil jeden programek. Tak jsem to dal do /etc/profile a vsechno funguje.
Jenze kdyz se tam nekdo naloguje jako nejaky uzivatel a pak se pomoci su
prepne na nejakeho jineho uzivatele, programek uz se mi znovu nepusti a ja
nevim, jak ho donutit, aby se pustil. Zkousel jsem to uzivateli, na ktereho
se prepina dat do jeho domovskeho adresare .profile a tam cestu k souboru,
ktery chci pustit - bohuzel bez uspechu. Nema nekdo nejaky napad?

                        Diky Pavel Rauš