hostname a vice rozhrani

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Úterý Květen 29 16:06:50 CEST 2001

Dobry den,

 tento problem resim tak, ze v /etc/hosts mam zaznamy pro zarizeni pri
bootu, nameserver si delam sam a kdyz se pripojuji do inetu, tak si
reloadnu nameserver a je to. Po odpojeni named restartuji, abych vymazal s
cache zaznam pro ppp0 i kdyz to by bylo asi jedno...

 Ovsem jestli je to cistsi, to se rici neda. Ale jinak to asi nepunde.

 On Mon, 28 May 2001, Petr Tobiska wrote:

> Zdravim,
>
> Mam dotaz ohledne hostname: do jake miry je to otazka jadra a do jake
> miry glibc (a souboru /etc/hosts apod.), jsem z toho lehce
> zmatenej. Jak to je, kdyz mam vice rozhrani, napr. eth0 do vnitrni
> site (10.10.10.x) , kde chci aby se pocitac jmenoval servac a ppp0 do
> sveta, kde v okamziku pripojeni dostanu (pokazdy jiny) IP a jmeno typu
> datela-1-2-3-4.dialup.vol.cz ?
>
> Pro vnitrni sit delam samba server, smtp, pop3, http proxy. Kdyz jsem
> sendmailem odesilal maily pres smtp.volny.cz odmitalo me to, fungovalo
> [...]

--zk

Citat tydne: "Guten Tag, bitte eine Ferrari."

					Tomas Rosicky, Dortmund