Abiword

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Květen 28 14:34:14 CEST 2001

On 28/05/2001, Marek Ol?avský wrote:

>         Dobry den,
> nevite nahodou, jak vnutim Abiwordu to, aby mi zobrazoval korektne
> ceske znaky a ne prumery, zlomky,... Nebo neznate nejaky Word
> Procesor, ktery mi bude dobre zobrazovat a pracovat s cestinou
> (StarOffice ne, na to nemam zelezo :-((( )?

Staci pouzit ceske PS fonty (napr.
http://www.suse.cz/cz/download/pub/suse/czfonts/index.html), nalinkovat
afm a pfb (rekl bych, ze nesmi byt gzipnute) soubory do adresare fontu
Abiwordu (napr. /usr/share/AbiSuite/fonts/) a nejspis je asi i pridat do
fonts.dir tamtez. Mam to takhle udelane a pise i tiskne to cesky bez
vetsich problemu.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka