Abiword

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Květen 28 15:08:12 CEST 2001

On Mon, May 28, 2001 at 02:34:14PM +0200, Michal Krause wrote:

> Staci pouzit ceske PS fonty (napr.
> http://www.suse.cz/cz/download/pub/suse/czfonts/index.html), nalinkovat
> afm a pfb (rekl bych, ze nesmi byt gzipnute) soubory do adresare fontu
> Abiwordu (napr. /usr/share/AbiSuite/fonts/) a nejspis je asi i pridat do
> fonts.dir tamtez. Mam to takhle udelane a pise i tiskne to cesky bez
> vetsich problemu.
>
> S pozdravem

Dokument W$-Mordu bohuzel cesky nenaimportujete (alespon ne v normalni verzi).
Potiz je v tom, ze abiword konvertuje unicode znaky (co nejsou v iso-lat-1)
do &0354; takovehoto tvaru.... a zatim tomu neumi najit prislusne fonty...

..kdo si pocka , tense docka... ;-)

PT

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/