evolution (ximian gnome) + RedHat 7.1cz

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Květen 28 13:38:09 CEST 2001

On Mon, May 28, 2001 at 10:25:16AM +0200, Tomáš Knaifl wrote:
> zdravim.. nesetkal se zde jiz nekdo s tim, ze mu zacal padat Evolution po stisknuti klavesy Enter?? me po sobotnim upgradu toto zacalo delat pri psany zpravy.. Pri Enteru Evolotuion napise chybu ze pry mu zmizel widget zobrazujici mailbox... Dnes jsem zkusil downgrade na puvodni verzi a toto chovani zustalo...(tim se take omlouvam za formu tohoto emailu)... Tomas Knaifl

Můžete si za to sám. Evolution ještě není úplně stabilní (developer preview),
takže pokud si stahujete snapshoty, musíte se dříve nebo později setkat
s problémy :-(

Abych jenom nekritizoval. Upgradoval jste jenom Evolution nebo i Gnome?
Minulý týden vyšel rozsáhlý update Ximian Gnome, možná je problém tady.

--
/*
  Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz