evolution (ximian gnome) + RedHat 7.1cz

Tomáš Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pondělí Květen 28 17:05:22 CEST 2001

On 28 May 2001 13:38:09 +0200, Miroslav Petricek wrote:

> Můžete si za to sám. Evolution ještě není úplně stabilní (developer preview),
> takže pokud si stahujete snapshoty, musíte se dříve nebo později setkat
> s problémy :-(
>
> Abych jenom nekritizoval. Upgradoval jste jenom Evolution nebo i Gnome?
> Minulý týden vyšel rozsáhlý update Ximian Gnome, možná je problém tady.

jojo, o tom, ze je to zatim hodne ranna faze vyvoje vim a rizika jsem vedom byl..ten update byl kompletni co mi nabidl redcarpet.. cili i gnome fura knihoven, nicmene kdyz jsem se trosku venoval tem hlaskam, co se sypoíu na konzoli pri padu evolutionu, tak problem neni ani tak v evolution, ale v gtk-html widgetu nebo v jeho okoli

--
  ( \                           Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
   \ \                          tomas na knaifl.cz