zvukovka FM 801 (ALSA)

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Pondělí Květen 28 20:30:45 CEST 2001

Tibor Pittich wrote:

> [...]

Takze zde je vypis chyby:

----------------cut---------------------
make[1]: Entering directory `/root/alsa/alsa-driver-0.5.11/kernel'
gcc   -DALSA_BUILD -D__KERNEL__ -O2 -m386 -DCPU=386 -DLINUX -Wall
-Wstrict-prototypes -fomit-frame-pointer -pipe -I/usr/src/linux/include
-I.. -DEXPORT_SYMTAB -c sound.c
In file included from ../include/driver.h:66,
                 from sound.c:23:
/usr/src/linux/include/linux/modversions.h:1:2: #error Modules should never
use
kernel-headers system headers,
/usr/src/linux/include/linux/modversions.h:2:2: #error but headers from an
appropriate kernel-source
make[1]: *** [sound.o] Error 1
make[1]: Leaving directory `/root/alsa/alsa-driver-0.5.11/kernel'
make: *** [compile] Error 1

K teto chybe dojde az po notne casti kompilace. Skript konfigure probehne
OK.
Jeste podrobneji popisu situaci. Stahl jsem si alsa balicky se kterymi jsem
nic nedelal. Z kernelu mam v RH 7.1 nainstalovany jen kernel-headers.
Myslel jsem, ze to staci. Z chyby mi pripada jako kdyby chtel i samotne
zdrojaky jadra, nicmene tu ted nemam RH 7.1 na CD, tak jsem tam rozbalil
jadro 2.4.2, kde ale zase uplne chybi soubor version.h z adresare
include/linux. Kvuli jeho neexistenci mi pak ani neprobehne "configure"
skript. Proto jsem se vratil zpet ke kernel-headers z RH 7.1 a dostal vyse
uvedenou chybu.

Zdravi
Jan Povolny

p.s. Ja mam tu kartu se dvema stereo kanaly (4 repro), hraje to v linuxu na
vsechny 4? Enviromentalni efekty klidne ozelim...