Nokia6210 a spojeni na ISDN

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Květen 29 09:45:43 CEST 2001

Dobry den

pokousim se zprovoznit spojeni Nokia6210 (win98) na server s ISDN kartou
(Fritz PCI, RH6.2+patche) a nejak se mi nedari.
Pokud na linuxu nastavim zarizeni ippp1 (tj. sync_ppp) a zavolam z nokie, pak
se mi linka spoji a za chvili se rozpadne s hlaskou v logu
ipppd LCP config request  time out.
Predpokladam ze nokia chce spojit na async_ppp.
Tak jsem spustil minicom (na /dev/ttyI0), nastavil msn/eaz (at&exxxxxx) a
pokousim se zavolat z nokie a nic.
V dmesg se objevi:
isdn_net incomingcall   yyyyyyyy,7,176 -> xxxxxx
isdn_net incomingcall  yyyyyyyy -> xxxxxx ignoring

Tj nezacne mi ani zvonit na danem terminalu.
Pokud se pokusim spojit z jineho linuxu, taky z minicomu (taky pres Fritze)
tak dostavam
isdn_net incomingcall   zzzzzz,7,0 -> xxxxxx
isdn_net incomingcall  zzzzzz -> RING on ttyI0
a pokud zadam v minicomu ata, tak se to spoji .

V nastaveni modemu nokie (ovladaci panely ve windows) je mozno nastavit
emulaci nokie jako modem(analog), ISDN V110, ISDN V120.
Zkousel jsem to jak na V110, tak na V120. zajimave je to ze pres ipppd se
linka spoji a vypadne to az na ipppd a pokud se pokousim spojeni provest pres
ttyI0 tak mi tam ani nezazvoni a prichozi spojeni ignoruje.

Zmena emulace mela za nasledek pouze zmenu cisla tady

isdn_net incomingcall   zzzzzz,7,176 -> xxxxxx

				Ze 176 na 192. Pokud volam z isdn tak tam je 0.
Co to znamena?
Neresite nekdo neco podobneho?

Diky za jakykoliv namet

S pozdravem