Nokia6210 a spojeni na ISDN

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Květen 29 10:53:00 CEST 2001

Petr Zapadlo wrote:
> V nastaveni modemu nokie (ovladaci panely ve windows) je mozno nastavit
> emulaci nokie jako modem(analog), ISDN V110, ISDN V120.
> Zkousel jsem to jak na V110, tak na V120. zajimave je to ze pres ipppd se
> linka spoji a vypadne to az na ipppd a pokud se pokousim spojeni provest pres
> ttyI0 tak mi tam ani nezazvoni a prichozi spojeni ignoruje.
>
> Neresite nekdo neco podobneho?

Pan reditel raci mit takyzto telefonek, takze jsem to resil minuly
tyden.

Musite komunikovat prostrednictvim V.120 protokolu (nebo V.110,
ale V.120 je lepsi). Tento protokol emuluje async linku. Takze vam
z toho nakonec pada normalni async PPP.
Cili musite detekovat, zda prichozi spojeni je sync PPP nebo V.120
a podle toho spustit ipppd nebo pppd.

Ja mam externi ZyXEL omni.net. S tim se vzdy bavim async a on
automaticky
dle typu prichoziho/odchoziho spojeni necha bud data pruchozi (V.120)
nebo dela konverzi sync/async a je to v pohode.

	Majkl