evolution (ximian gnome) + RedHat 7.1cz

Tomáš Knaifl knaifl na iinfo.cz
Úterý Květen 29 09:48:51 CEST 2001

On 28 May 2001 20:20:12 -0400, Jan Raska wrote:

> Bohuzel jsem upgradoval taky cely Gnome. Evolution mi zas pada pri
> stiknuti tlacitka Summary-Executive.
> Takze pokud by nekdo psal do Bugzilly, pripisteto tam. Je to
> evolution-0.10.ximian.2.
> Diky

koukal jsem na Bugzillu na mnou zde zmineny problem... Bug tam jiz je reportovany od 30.4 (?) a jedno z doporucneni tam bylo zpetny downgrade na predchozi verze ORBitu a gtk-html... ach jo...

--
  ( \                           Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
   \ \                          tomas na knaifl.cz