padne spojeni pri editaci

scipraha na applet.cz scipraha na applet.cz
Úterý Květen 29 09:59:35 CEST 2001

Zdravim,
prave jsem narazil na problem, ktery bych vubec necekal.
Vytvorim ppp spojeni k serveru, to funguje ok. Ovsem vzdy, kdyz se
pokusim na serveru editovat urcity soubor (pouzivam vi), tak se spojeni
rozpadne. Zjistil jsem, ze to ovlivnuje "tajemna" sequence znaku
\+\+\+ATZ
(mimochodem jde o chatscript). Jak muzu tuhle ficuru zrusit? Mozna to
souvisi jeste s tim, ze se mi po nejake dobe necinnosti spojeni take
rozpadne automaticky, coz bych i chapal, ale az do vcerejska spojeni
drzelo, dokud jsem ho neshodil rucne. Da se tohle ovlivnit nejakym AT
commandem?
jeste dodavam config: suse5.3,kernel 2.0.35, pppd 2.2.0.
Diky za info
Michal Vojan