Apache, PHP, LDAP, mod_auth_ldap versus Oracle

Martin Horak horakm na mail.sce.cz
Úterý Květen 29 09:48:48 CEST 2001

Preji pekny den.
Prosim Vas, podarilo se Vam nekomu rozchodit tuto kombinaci:
Apache, PHP s podporou Oracle OCI8 a LDAP, mod_auth_ldap?
Problem je v tom, ze Oracle (8.1.6) ma v sobe LDAP podporu, proto
pokud chci OCI8, musim pouzit LDAP knihovny z Oracle. Pak se mi ale
nepodari rozchodit mod_auth_ldap (zkousel jsem verzi od M. Muquita a
z http://www.rudedog.org/auth_ldap), protoze slinkovany s knihovnami
OpenLDAP pusobi SIGSEGV (pouziji se asi nespravne funkce) a slinkovat
s Oracle knihovnou nejde (resp. to asi neumim - compiler hlasi
chyby).
Ptam se:
* Je mozne nainstalovat Oracle klienta (pro OCI8 v PHP) BEZ PODPORY
LDAP?
* Dalo by se to resit nejak jinak?

Diky,
Martin