posielanie sprav po sieti

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Květen 29 10:25:22 CEST 2001

Frantisek Kajan <kajan na zrak.sk> wrote:
 : Zdravim,

 : to naozaj nikto v tejto konferencii nevie, ako sa posielaju spravy z Win2000
 : na Linux? Z Linuxu na Win2000 -> to mi je jasne... Ale da sa to aj opacne??
 : Teda este raz:
 : z Windows 2000 Professional na Linux.

 : Srdecna vdaka

 : Fero Kajan

ale samozrejme ze vie, ale povodna otazka znela aky
linuxovsky prikaz je ekvivalent net send

na prijimanie sprav z m$ network existuje dost vela programov,
napriklad linpopup je dost znamy

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |