mutt+NNTP (Postovni program (mahogany?))

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Úterý Květen 29 11:46:47 CEST 2001

 Matej Cepl wrote/napsal:
:
: On Fri, 25 May 2001 06:23:44, Veros Kaplan wrote:
: >  Kdyby to nebylo grafické, tak už to používám. Mutt je stále ještě mutt
: >(obzvlášť poté, co se trošku znásilní k NNTP :-)
:
: S muttem jsem skutečně spokojen, ale toho NNTP patche se trochu bojím
: (slrn mi moc nevyhovuje + mnoho výhod spojeného mail/news readeru).
: Když mám čerstvý mutt 1.2.5i (2000-07-28) se všema patchema z RedHatu
: (t.j. jedná se o rpm verzi 1.2.5i-8.7), dá se na něj ten patch
: aplikovat? Všechno co jsem našel se tvářilo, že funguje buď jenom na
: čistý 1.2.5 verzi nebo dokonce ještě na starší verze (Vsevolod Volkov
: ve mne vzbuzuje velikou důvěru -- dodnes jsem na svém notebooku šťastný
: uživatel jeho Volkov Commanderu, ale ten to má na verzi snad 1.1.* či
: co).

  No, abych se přiznal, tak jsem mutt nepatchoval (protože běží na
fakultním počítači a nemám k němu přístup), ale udělal jsem si program,
který mi stáhne newsy do Mailboxu. Po asi půl roce jsem potom udělal
program, který parsuje hlavičky a hlavičky typu NEWS na cz.comp.linux
zahazuje a posílá to do newsové brány.

   Bez problémů to používám už asi rok, navíc to není vázané na mutt.
   Kdyžtak se podívejte na
     http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/navody/mutt-a-newsy.txt

S pozdravem

Věroš Kaplan

PS: tento mail píšu v muttu a jde přes newsovou bránu, nikoliv přes
    mailovou.
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno