Postovni program (mahogany?)

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Pátek Květen 25 08:23:44 CEST 2001

 Martin Edlman wrote/napsal:

: >>* GTK+ rozhrani
: >>* podpora vice boxu
: >>* podpora mail-threadu
: >>* schopnost RYCHLE zvladnout (projit/setridit/zobrazit) *HODNE* zprav v
: >>   boxu
: >>+ podpora vice POP3/IMAP uctu
: >>+ podpora PGP/GnuPG
: >>+ filtrovani/trideni prichozi posty do boxu
: >>

: mate pravdu u prvni podminky melo byt +, v podstate slo o to, ze mam X a
: vsechny aplikace pokud mozno v GTK+, abych se vyhnul instalaci nekolika
: ruznych toolkitu (vetsinou zvlastni toolkit kvuli jedny aplikaci).
: No takze mi tu vyvstava dalsi rozhodovani - pine nebo mutt. Pine znam
: dukladne, ten pouzivam i na jinych remote serverech, Mutt znam jen
: trochu, ale uz jsem se prokousal dokumentaci, vypada dost dobre.
: Jde mi o to, ktery z tehle dvou umi (pokud umi) zobrazit seznam boxu i s
: poctem zprav (novych/vsech), popr. staci jen nejakej flag, ze jsou v
: boxu novy zpravy. (Mutt by to podle dokumentace mel umet, ale zadnej
: flag 'N' se mi v listu boxu, co vypada jak vypis adresare, neobjevuje.)
: Jeste lepsi by bylo, kdyby se boxy zobrazovaly ve stromovy heirarchii,
: tak jak jsou v adresarich (ale to uz chci asi moc).

  Napadá mne mahogany, ale ještě jsem se neodhodlal ho vyzkoušet.
    http://mahogany.sourceforge.net/features.html
  Používá to někdo?

  Ale vypadá fakt dobře, zejména se mi líbí

   * Embedded python interpreter for powerful scripting with full
     object-oriented access to Mahogany's internal structures and
     classes.

  Kdyby to nebylo grafické, tak už to používám. Mutt je stále ještě mutt
(obzvlášť poté, co se trošku znásilní k NNTP :-)

S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno