RH VS DEBIAN VS MANDRAKE

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Úterý Květen 29 12:40:45 CEST 2001

Jan Matis wrote:

> Vadi vam nazov unstable alebo to naozaj bolo unstable ?

Ne, nebylo to vylozene unstable. Ale vadilo mi, ze se to neustale menilo
pod rukama. Balicky se precislovavaly a chyby se obcas preci jen
objevovaly. Ale to bylo nekdy mezi verzi 2.1 a 2.2. Pak uz jsem se
o Debian nezajimal. Jen ho sleduju pres konferenci.

> pretoze podla mojich skusenosti je unstable debian takmer taky stable ako
> release redhat

To ne. Nektere balicky se mi nekamaradily s cestinou (Tcl/Tk) a podobne.
Mel jsem nejake problemy s fonty v LaTeXu. Ale nechci to rozebirat.

Proste, Debian se mi libi svou koncepci a spravou balicku, ale to je asi
vsechno.

Je to jen muj osobni nazor. Debianisti ovsem takove veci neradi
slysi ... :-(

Koncim, dal uz se k tomu nebudu vyjadrovat, jen soukrome.

                     Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/