RH VS DEBIAN VS MANDRAKE

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Květen 29 13:41:34 CEST 2001

matis na hq.sk (Jan Matis) writes:

> Vadi vam nazov unstable alebo to naozaj bolo unstable ?
> pretoze podla mojich skusenosti je unstable debian takmer taky stable ako
> release redhat

To je relativni. Ja jsem ted zkusil testing, coz by melo byt neco mezi
stable a unstable a nemuzu tvrdit, ze by to bylo nejak zvlast
skvele. Z niceho nic vam muze zmizet nekolik tisic baliku (pozor,
neplest si s odinstalovanim, jenom proste nejsou aktualne
dostupne). Ale ppouzivat source z testing neni az zas tak spatne.

Brno, Czech Republic