Text instalace Redhatu na monochromatickem monitoru

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Úterý Květen 29 17:31:11 CEST 2001

Ahoj,
mozna bych jeste zkusil postup:
1) vypnout PC
2) vytahnout konektor monitoru
3) zapnout PC
4) po inicializaci grafiky (behem testu HDD...) kabel zase pripojit
Nektere karty potom jedou v monochromnim rezimu.

### Dan Ohnesorg napsal dne 26 May 01, v 10:23 :

> Kupodivu maji. Barevne monitory totiz maji v konektoru propojku, ktere
> spojuje dva piny, ktere se u monochrmatickych nepouzivaly.
>
> Pravda je, ze vyrobci dnesnich grafickych karet uz tu popojku vubec
> nevyhodnocuji a suverene hlasi, ze monitor je barevny. Cim drazsi karta
> tim casteji tato zavada.
>
> Narazil jsem na to take. Tezko muzete dat do serveru ISA videokartu, pac
> to degraduje rychlost cele masiny a AGP karty zase necekaji mono monitor.
>
> zdravim
> dan

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail