diskless nemountuje root fs pres NFS

redips redips na seznam.cz
Středa Květen 30 10:21:20 CEST 2001

Stale se mi nedari rozchodit bezdiskove xteminalove stanice.
Problem je nasledujici:
Stanice si stahne  kernel ze serveru,jadro se spusti,ale root FS se neprimountuje. Pri pokusu o mount fs pres nfs mam na obrazovce nasledujici hlasky:

1. looking up port of RCP 100003/2 on 192.168.0.254
2. neighbour table overflow - tato hlaska se objevi 5x
3. portmap: server 192.168.0.254 not responding, timed out
4. root-nfs: unable to get nfsd port number from server, using default
5. Looking up port of RCP 100005/1 on 192.168.0.254
6. neighbour table overflow - tato hlaska se objevi 5x
7. portmap: server 192.168.0.254 not responding, timed out
8. mountd: server 192.168.0.254 not responding, timed out
9. root-nfs: server returned error -5 while mounting /tftpboot/lts/ltsroot

pak to zahlasi kernel panic, protoze  nemuze namountova FS.

NFS server na serveru bezi, kdyz si zkousim namountovat prislusny adresar rucne, tak to funguje. V souboru hosts.allow mam povoleny portmap pro vsechny.
Portmap mi bezi - zkousel jsem pomoci netstat -autep (na portu tcp je ve stavu LISTEN)

Nevite nekdo co bych mohl mit spatne nastaveno? Uz nevim, kde bych mel hledat chybu.

predem dekuji za kazde nakopnuti :-)))

s pozdravem redips

AIRFARE - šetří Váš čas i peníze při cestě do zahraničí. On-line
rezervace a nákup letenek, ubytování v hotelu, pronájem aut a
objednávek cestovního pojištění. http://www.airfare.cz