diskless nemountuje root fs pres NFS

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Květen 31 10:16:57 CEST 2001

On Wed, May 30, 2001 at 10:21:20AM +0200, redips wrote:
> Stale se mi nedari rozchodit bezdiskove xteminalove stanice.
> Problem je nasledujici:
> Stanice si stahne  kernel ze serveru,jadro se spusti,ale root FS se neprimountuje. Pri pokusu o mount fs pres nfs mam na obrazovce nasledujici hlasky:
>
> 1. looking up port of RCP 100003/2 on 192.168.0.254
> 2. neighbour table overflow - tato hlaska se objevi 5x
> 3. portmap: server 192.168.0.254 not responding, timed out
> 4. root-nfs: unable to get nfsd port number from server, using default
> 5. Looking up port of RCP 100005/1 on 192.168.0.254
> [...]

Co o tom rika server (objevi se neco v logach?)?

Mimo to --- nevim, jestli je to nekde dokumentovano, ale aspon pri rozchazeni LTSP bylo
potreba, aby stanice mely budto zaznam v DNS (stanice natahla kernel, hodila bootp,
dostala bootp, ale IP nemelo zaznam v DNS - NFS server ji implicitne odmitl) nebo
v /etc/hosts.

Kdyz ze stanice rucne nahodite kernel s prislusnymi parametry (nfsroot etc, viz dok. LTSP),
tak to nabehne?

Nemate porty blokovane ipchains nebo tak?

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz