Linky a ProFTPd / WU-FTPD

Petr Ruzicka ruzickap na volny.cz
Středa Květen 30 12:55:38 CEST 2001

Dobry den
Muj problem byl uz asi mnohokrat resen na ruznych diskusnich forech, ale
bohuzel me se jeho reseni nepovedlo nalezt. Potreboval bych u serveru
ProFTPd udleat link mimo CHROOT nekam na druhy harddisk(FAT32). Nema nahodou
nekdo nejaky napad jak se to dela?
Ja jsem slysel neco o volbe u mountu - loopback. Na strankach ProFTPd
serveru je reseni v podobe : mount -Flofs /home/data1 /ftp/data1, ktere me
bohuzel nefunguje - pise mi ze adresar neni blokove razireni.
Dal jsem slysel neco o Hardlincich na adresar - coz mi taky nejelo, protoze
mi OS napsal ze operace neni povolena.

Diky za odpoved

Petr Ruzicka.

P.S. Omlouvam se za tento dotaz protoze byl urcite jiste mnohokrat resen.